Maršruto detalės - galimybės
Dėl maršruto.
Yra aiškūs dalykai taip pat yra pasirinkimo galimybės.
aišku, kad turime įlipti į Ambersail 2017 09.27 Honolulu ir išlipti 10.14 Fiji.
Tarpinį sustojimą mums siūlo Tarawa (Kiribati), tačiau šią opciją galime laisvai keisti jei nuspręsime kitaip. Matyt šiame pasiūlyme yra logika, kurią reikės išsiaiškinti su plaukiojusiais Ramiajame. Gali būti, kad mums buvo pasiūlyta tik todėl kad laivas neplauktų tuo pačiu maršrutu atgal.
Čia yra maršrutas #1
Pasatiniai vėjai pučia ENE kryptimi šiaurės pusėje ir ESE žemiau pusiaujo. Tai reiškia kad antroje kelionės pusėje turėsime kiek daugiau priešvėjinių kursų.
Vyraujančių vėjų ir srovių jūrlapiai yra čia.
Todėl šiam maršrutui alternatyva galėtų būti ne per Gilbert salų grupę kur yra Tarawa, bet per salas pietuose, Čia maršrutas #2
Abiem atvejais atstumas vienodas tik antruoju atveju turėsime parankesnius vėjus.
Bet kuriuo atveju sprendimą darysime vietoje, kartu su Linkumi nes jis ten bus pasisukinėjęs ne vieną mėnesį.
Čia realus vėjo vaizdas 2107.06.01 Hawai ir Fiji taškai tikslūs, Tarawa ir Kirimati uždėjau iš akies. Svarbu tai, kad maršrutas #2 beveik neturi priešvėjinių kursų. Maža to, Maršrutas #1 pradžioje turi visišką pavėjį, kas taip pat nepatogu ir gali prireikti laviruoti pavėjui.
Yra aiškūs dalykai taip pat yra pasirinkimo galimybės.
aišku, kad turime įlipti į Ambersail 2017 09.27 Honolulu ir išlipti 10.14 Fiji.
Tarpinį sustojimą mums siūlo Tarawa (Kiribati), tačiau šią opciją galime laisvai keisti jei nuspręsime kitaip. Matyt šiame pasiūlyme yra logika, kurią reikės išsiaiškinti su plaukiojusiais Ramiajame. Gali būti, kad mums buvo pasiūlyta tik todėl kad laivas neplauktų tuo pačiu maršrutu atgal.
Čia yra maršrutas #1
Pasatiniai vėjai pučia ENE kryptimi šiaurės pusėje ir ESE žemiau pusiaujo. Tai reiškia kad antroje kelionės pusėje turėsime kiek daugiau priešvėjinių kursų.
Vyraujančių vėjų ir srovių jūrlapiai yra čia.
Todėl šiam maršrutui alternatyva galėtų būti ne per Gilbert salų grupę kur yra Tarawa, bet per salas pietuose, Čia maršrutas #2
Abiem atvejais atstumas vienodas tik antruoju atveju turėsime parankesnius vėjus.
Bet kuriuo atveju sprendimą darysime vietoje, kartu su Linkumi nes jis ten bus pasisukinėjęs ne vieną mėnesį.
Čia realus vėjo vaizdas 2107.06.01 Hawai ir Fiji taškai tikslūs, Tarawa ir Kirimati uždėjau iš akies. Svarbu tai, kad maršrutas #2 beveik neturi priešvėjinių kursų. Maža to, Maršrutas #1 pradžioje turi visišką pavėjį, kas taip pat nepatogu ir gali prireikti laviruoti pavėjui.
Komentarai
Rašyti komentarą