Maršruto orų modelis
Dėl mūsų maršruto pasirinkimo.
Visi orų prognozės modeliai 2 mėnesius rodo, kad parankiausias 2-sis maršrutas - t.y. nuo Honolulu plaukiam į pietus , kertam pusiaują ir tuomet judam į vakarus. Priklausomai nuo perėjimo zonos, nežymiai skiriasi rekomenduojama pusiaujo kirtimo vieta, bet nei karto modelis nepasiūlė maršruto nr 1.
Ne buriuotojams trumpai paaiškinsiu pasatinių orų modelį. Virš pusiaujo šiaurinėje dalyje vėjas pučia iš rytų, su nedideliu pokrypiu iš šiaurės. Pietinėje dalyje taip pat pučia iš rytų su nedideliu pokrypiu iš pietų. maždaug ties pusiauju yra perėjimo zona, kur vėjas pučia į viršų - kas reiškia, kad ant vandens jo beveik nėra ir netvarkingas, su dideliais ir neprognozuojamais debesimis. Jei pasatinės juostos labai stabilios iš esmės visus metus, tai perėjimo zona nuolatos kinta. Nuolatos kinta zonos plotis ir forma. Jos kirtimas ir yra pagrindinis iššūkis kertant pusiaują, nes reiškia daug motoravimo dideliame karštyje ir be vėjo.
Paveikslėlyje žemiau gerai matosi šiaurės ir pietų pasatai, bei perėjimo zona kur daug silpno vėjo rodyklių be krypties. Koncentriniai ratai techninis modelio skaičiavimas ieškant greičiausio maršruto.
Nepaisant to , kad maršrute matome 14 parų gryno plaukimo, gera žinia ta, kad beveik nebus priešvėjinių kursų (surface wind angle). Bloga žinia, kad poilsiui inkaruotėse turėsime tik 3 paras norint saugiai suspėti.
Route Name Honolulu_Fiji
Date Time
Start 23 Aug 2017 11:55:00
Finish 06 Sep 2017 12:56:32
Duration 14d 1h 2mn
From 18°15.907'N 155°24.944'W
To 16°42.501'S 177°56.450'E
"Total DOG
(NM)" 2752.63
"Average SOG
(kts)" 8.17
"Rhumb line bearing
(°)" 217
"Great circle distance
(NM)" 2622.64
Max Min Avg
"Wind speed
(kts)" 21.28 4.67 11.40
Wind direction (°) 325 9 87
Boat polar volvoocean65.pol
Polar efficiency under 10 knots over 20 knots
80.0% 80.0%
Night efficiency loss 25.0%
Visi orų prognozės modeliai 2 mėnesius rodo, kad parankiausias 2-sis maršrutas - t.y. nuo Honolulu plaukiam į pietus , kertam pusiaują ir tuomet judam į vakarus. Priklausomai nuo perėjimo zonos, nežymiai skiriasi rekomenduojama pusiaujo kirtimo vieta, bet nei karto modelis nepasiūlė maršruto nr 1.
Ne buriuotojams trumpai paaiškinsiu pasatinių orų modelį. Virš pusiaujo šiaurinėje dalyje vėjas pučia iš rytų, su nedideliu pokrypiu iš šiaurės. Pietinėje dalyje taip pat pučia iš rytų su nedideliu pokrypiu iš pietų. maždaug ties pusiauju yra perėjimo zona, kur vėjas pučia į viršų - kas reiškia, kad ant vandens jo beveik nėra ir netvarkingas, su dideliais ir neprognozuojamais debesimis. Jei pasatinės juostos labai stabilios iš esmės visus metus, tai perėjimo zona nuolatos kinta. Nuolatos kinta zonos plotis ir forma. Jos kirtimas ir yra pagrindinis iššūkis kertant pusiaują, nes reiškia daug motoravimo dideliame karštyje ir be vėjo.
Paveikslėlyje žemiau gerai matosi šiaurės ir pietų pasatai, bei perėjimo zona kur daug silpno vėjo rodyklių be krypties. Koncentriniai ratai techninis modelio skaičiavimas ieškant greičiausio maršruto.
Nepaisant to , kad maršrute matome 14 parų gryno plaukimo, gera žinia ta, kad beveik nebus priešvėjinių kursų (surface wind angle). Bloga žinia, kad poilsiui inkaruotėse turėsime tik 3 paras norint saugiai suspėti.
Route Name Honolulu_Fiji
Date Time
Start 23 Aug 2017 11:55:00
Finish 06 Sep 2017 12:56:32
Duration 14d 1h 2mn
From 18°15.907'N 155°24.944'W
To 16°42.501'S 177°56.450'E
"Total DOG
(NM)" 2752.63
"Average SOG
(kts)" 8.17
"Rhumb line bearing
(°)" 217
"Great circle distance
(NM)" 2622.64
Max Min Avg
"Wind speed
(kts)" 21.28 4.67 11.40
Wind direction (°) 325 9 87
Boat polar volvoocean65.pol
Polar efficiency under 10 knots over 20 knots
80.0% 80.0%
Night efficiency loss 25.0%
Is
|
Komentarai
Rašyti komentarą